wtorek, 3 lutego 2015

Grasz z nami?

Bardzo chetnie spedzamy czas grając w gry planszowe. Dla Matyldy to czas spędzony z rodzicami, dla mojego męża wytchnienie od zabawy kucykami( do czego Matylda co rusz go namawia). Matyldy gry staramy się uaktualniać. Przerabialiśmy rożnego rodzaju memo, planszówki  i do nich wracamy. Poza stałymi pozycjami  są też krótko trwałe hity jak ( małpki, żabki, poczta itp)Mamy też gry o których Matylda marzyła( reklama) i okazały się kompletnym rozczarowaniem-OPERACJA. Teraz hitami są " Zgadnij kto to" zazwyczaj gram w nią ja i Matylda, obie świetnie się bawimy. Matylda uczy się spostrzegawczości, zapamiętywania. Musi być maksymalnie skupiona. Dla mnie ta gra ma dużego plusa. Następna godna polecenia gra to " Super farmer" gramy rodzinnie. Gra przeznaczona dla starszych dzieci, mimo to Matylda daje radę. Mnie urzekły figurki, i obrazki, naprawdę ładne.  Oprócz tych pozycji Matylda uwielbia bawić się domino "tylko dla księżniczek". Z tym domino sama sobie organizuje czas, czasem tylko pokazując nam efekt końcowy. A wy w co gracie z dziećmi, co polecacie. Macie jakąś grę której nie kupicie NIGDY? Ja mam taką pozycje "La cucaracha" Sam pomysł gry wydaje mi się straszny, plus piosenka reklamowa " złap go widelcem, trzepnij go łyżką" brak słów.



4 komentarze:

  1. zastanawiam się dlaczego na banerze jest dziwny kot i dwie kości? to jawne nawiązanie do trupiej czachy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie dlatego że szatan się mną interesuje

      Usuń
  2. A ja polecam Dobble. Kupiłam mężowi pod choinkę :D Moja dwu i pół letnia Zosia daje radę, całą rodziną gramy,Dziewczyny grają Między sobą, tez na spostrzegawczość, wg mnie rewelacyjna! U nas to hit od świąt. No i w Piotrusia grywamy :)

    OdpowiedzUsuń