sobota, 1 października 2011

leśne kowboje

          Matylda:sweterek -zara,koszula-sh,spodnie-sh,butki-h&m
                       Ja:Koszula-sh,okulary-h&m,spodnie-h&m,buty-sh,torebka-sh

Krata zawsze kojarzy mi się z westernami, farmerami i.. koszem piknikowym. Dziś zarzuciłyśmy swoje kowbojsko-farmerskie koszule na grzbiet i poszłyśmy na leśną wyprawę. Oczywiście spokojnie nie mogło być,  pies przeszkadzał nam w robieniu  w zdjęć okropnie. Przy kolejnej sesji asystentem fotografa już nie będzie. Jutro u nas psia wystawa i Artur ma nadzieje że komuś nasze psisko opchnie, nie wie że nie ma szans my go nie oddamy w końcu kowbojkami zostałyśmy.

8 komentarzy:

  1. idealne zdjęcia, obydwie macie świetny styl! dodaję Was do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. jejkuuu, jakie słodziaaaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli dobrze zrozumiałam, to w ostatnim poście narzekałaś na swoją fryzurę. Wyglądasz super!! rili rili rili!! Bardzo mi się podobujesz w niej! No i Wasze kowbojskie koszulinki też są świetne. Dziewczyny górą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno aby wyglądać jak prawdziwa kowbojka wystarczy zajrzeć do szafy swojego mężczyzny i pożyczyć od niego jego koszulę w kratę.
    Wy prezentujecie wersję mega kobiecą - bardzo ładnie :) No i ta piękna jesień w tle.
    Nie myślałaś, żeby wziąć udział w konkursie fotograficznym (na naszym blogu)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądacie odjazdowo! Cieszę się, że do mnie zajrzałaś, bo dzięki temu ja zajrzałam do ciebie i na pewno będę tu wracać. Już myślałam, że jestem sama w "eterze" ;)
    Do następnego!

    OdpowiedzUsuń