czwartek, 17 maja 2012

To już rok!

Nasz blog ma dziś urodziny! Pierwsze urodziny. Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Matylda ma już prawie dwa  lata. Znacie ją już od roku. Dziś pokażę wam trochę zdjęć z czasu przed założeniem bloga. Poznajcie małą Matyldę:)


                                Miesiąc przed urodzeniem Matyldy
                                  Tydzień przed urodzeniem Matyldy
                            Chrzciny Matyldy- 3 tygodnie
                                   3 tygodnie
                               Miesiąc
                Miesiąc
                           5miesięcy
                                5miesięcy
                                        Matyldy" straszna" mina

20 komentarzy:

  1. bardzo ładnie w ciąży wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci było w ciąży ;)
    Rockowy bodziak wpadł mi w oko - extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, oj jak ja te body lubiłam do kompletu była czapeczka!

      Usuń
  3. Jakby to moja babcia powiedziała "pięknie w ciąży chodziłaś" :D Ja dzień przed porodem ledwo się turlałam (w sumie to leżałam w szpitalu już jako "przeterminowana z gorączka niewiadomego pochodzenia"), a Ty sobie jeszcze dziarsko podskakiwałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj;) ps.jaki ten kot duzy w porownaniu z Matylda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a teraz kot się wydaje przy niej mały jak okruch

      Usuń
  5. Super zdjecia! Fajnie sie ogladalo :) szkoda, ze tak malo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty ślicznie wyglądasz, a w tych strojach z falbanką wyglądałabyś bosko;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie! :) fajne takie wspominki, a czas szybko leci jak ma sie dziecko. 2 lata, hop siup i nie ma :) nie wiadomo kiedy zleciało.

    OdpowiedzUsuń
  8. umarłam na widok zdjęcia z kotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola nie była tam wsadzana na siłę, ona po prostu sama tam wchodziła i spała całe dnie

      Usuń
  9. Świetna mina na ostatnim :D
    Matylda prawie nic się nie zmieniła. Zastanawiam się tylko do kogo z Was jest podobna bardziej, chyba jednak do Twojego A.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne restrospekcje :) zdj z mala matylda i kotem w beciku made my day :)

    OdpowiedzUsuń
  11. straszna mina jest najlepsza!
    super wyglądacie dziewczyny, tata też apetyczne ciacho :P

    urocza rodzinka, fajne ciuszki, piękny dom, aż trudno uwierzyć :D

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń