wtorek, 15 kwietnia 2014

Życzenie

Matylda ma trzy życzenia. Mieć cały pokój w konikach Pony, posiadać akwarium z rybkami i żeby ta siostra już się urodziła. Moja córka po prostu nie może doczekać się przyjścia siostry na świat. Bardzo często od rana zadaje pytanie., czy to już dziś się urodzi. Z natury Mats jest bardzo niecierpliwym dzieckiem, więc czasami nas tymi pytaniami "zamęcza". My sami już przebieramy nogami na myśl o końcówce czerwca. A na zdjęciach Matylda w swojej podobno ukochanej sukience- a dlaczego ukochanej bo przy piruetach bąbelki wirują tak pięknie.
             
  Matylda ma: chustę-mamy, kurtkę-no name, spódnicę-sh, rajstopki-zara i buty-h&m



5 komentarzy:

  1. no ja się jej nie dziwię, że się nie może doczekać :) 3majcie się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. heh moja też się nie może doczekać a ja przecież nawet w ciąży nie jestem ale ona chce abyśmy już byli w czwórkę <3
    boska spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  3. kieca superowa :)
    doczekać się nie może?! wcale się nie dziwię, też bym nie mogła... poza tym to już takie wiek że rozumie wszystko, plus taki że jej więcej wytłumaczysz niż mojej dwulatce :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jak zobaczyłam to myślałam że padnę, to była miłość od pierwszego wejrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze wygląda szałowo, moja też pożycza apaszki

    OdpowiedzUsuń