piątek, 12 sierpnia 2011

Mała dama

                                 Matyldy ulubione  torebki- z hello kitty -hendmejdowa od cioci, dwie pozostałe -sh
                                      Moje wszystkie z sh
                                  Moje-H&M Matyldy-chińskie centrum
                                   Kapelusze oba z H&M

Z Matyldy robi się mała strojnisia , ciekawe po kim to ma :) . Ciągle biega z "tobeczką" -tak mówi , zakłada kapelusz i krzyczy DAMA DAMA. Wczoraj wychodząc z domu mówimy małej, że idziemy do fotografa zrobić zdjęcie do paszportu więc Matylda niewiele myśląc pobiegła po torebkę. Dziś zdjęcia kilku naszych skarbów.

4 komentarze:

  1. Haha, dziewczynki są niesamowite. Moja też od dawna kolekcjonuje torebki i dobiera je do ubrań. Rozwala mnie to, ale również... lekko przeraża. Bo co to będzie za 10 lat???

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! nie dawno roczek konczyla a dzis juz gada "tobeczka", zazdroszcze, moje dziecko jest bardzo oszczedne w slowach

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam kolekcjonerki torebek, kobety, która ma naprawdę pokaźną kolekcję i zgodzi się o niej opowiedzieć. Jeśli dobrze trafiłam z góry dziękuję za pomoc w poszukiwaniach i proszę o kontakt list@annakaminska.pl Ania Kamińska

    OdpowiedzUsuń