poniedziałek, 25 czerwca 2012

Moda festiwalowa??

Już jest nasz ulubiony festiwal artystyczny Art Naif edycja piąta. Matylda była na nim wczoraj ze swoim tatą. Bardzo jej się podobało, te wszystkie obrazy zwierzątek wprawiały ją w zachwyt ( wiem z drugiej ręki). Ja sama wczorajszy dzień spędziłam w Warszawie na Warsaw Fashion Street. Byłam pierwszy raz na tego typu wydarzeniu. Na początku trochę nie mogłam się tam odnaleźć, co nie zmienia faktu, że bardzo mi się podobało. Mam zamiar być coraz częstszym  gościem na tego typu wydarzeniach. A Matyldzie dobrze robi jak zostaje z tatą, od razu jest grzeczniejsza. Tylko po moim powrocie zamienia się w lemura, który nie chce zejść mi z rąk.
                 Na festiwalu art naif, Matylda w akcji zbiera to co się jej podoba, panie z obsługi truchleją
                           Następna próba rabunkowa Matyldy
                    Dzisiejsze zdjęcia, po festiwalowe koszulki
                  Artur: koszulka- z obrazem artysty, który wygrał zeszłoroczną edycje art naif, spodenki-wrangler,      
                  butki-no name
                   ja- koszulka- z szafy męża, spodnie- pull& bear, buty- deichmann, korale- straganowe
                   Matylda- opaska na włosach- sh, bluzka- ta co tata, spodnie i buty-h&m, " pierścionek"- brak   mi słów

8 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podobają Wasze stylizacje. Z pazurem, szalone, zadziorne, oryginalne. Uwielbiam! Szkoda, że nie wiedziałam, że się wybierasz. też się snułam po Krakowskim przez pół dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała rodzina świetnie ubrana, wyglądacie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny masz styl..taki zadziorny:)))) A pierścionek ...hehe...bałabym się go nosić....miałabym ciągłe wrażenie, ze coś mi usiadło na ręce:P

    OdpowiedzUsuń
  4. te porcięta z sandałkami w zestawie skradły me serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero jak przeczytałam komentarz wyżej to załapałam ze to jest pierścionek a nie konik polny boże jaka ja jestem zawieszona hehe ;)
    A spodnie Twojej córeczki na pierwszych fotkach naprawdę ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Matylda ma minę pt. "no i czego Ty znowu chcesz od mojego pierścionka" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Matylda wygląda bosko!!! Widać, że lubi bywać ;)

    OdpowiedzUsuń