czwartek, 25 kwietnia 2013

Zaczarowany Ogród

Sportowe buty- u mnie zawsze na nie. Trampki uwielbiam i od zawsze mam w szafie kilka par, natomiast do wszelkiego rodzaju adidaso-podobnych butów miałam awersję.  Przełomem były dla mnie snaykerys-teraz się bez nich nie obywam. Matylda w adidasach to dla mnie nie Matylda, ale przyznam sama, że w połączeniu z sukienką i pumpami( zaczyna mi się podobać). Patrząc na te zdjęcia, wydaje mi się że u nas to nigdy nie będzie sportowa elegancja tylko sportowa nonszalancja.
                                                          Matylda ma na sobie:
                                                          tunikę-sh
                                                          spodnie-zara
                                                          buty-nike
                                                          spinki-la lilou
                                                         



                                              Mama ma na sobie:
                                               tunikę- tutaj
                                               legginsy-stradivarius




11 komentarzy:

  1. piekne fotki, dzieki za troszke magii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia no i ta tunika-bajkowa:)))A butów adidasopodobnych jak to ujełaś też nie lubię...swoje ostatnie miałam chyba w podstawówce...a Wice nie kupiłam...i chyba nie kupię w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :) Takie tajemnicze :)
    Zdradź, do którego sh chodzisz, wyszukujesz perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super zdjęcia!!! ogród nie z tej ziemi! Matylda wygląda extra! Sama nie powstydziłabym się wyjść w takim stroju ! Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia rewelacyjne,Matylda i Mama też!

    OdpowiedzUsuń
  6. i znowu bezsens

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Psychiatryk dziecko wozisz? :) tam nie wolno zdjęć bez pozwolenia robić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drogi są miejskie a w mieście można \,,/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, świetne zdjęcia - miejsce bombowe, klimatyczne - nawet jeżeli to psychiatryk jak ktoś wyżej napisał :) i powiem tak: a ja kocham sportową nonszalancję u dzieci :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń