czwartek, 27 lutego 2014

Książki cz IV

Znacie Siri? Matylda bardzo lubi przygody tej małej dziewczynki. Sama jest troszkę do niej podobno - zdecydowane poglądy i silny charakter. Ja lubię książkę o Siri za ilustrację i za to że wszystko w tych książkach napisane jest z przymrużeniem oka. Ja polecam, Matyldzie się nie nudzi i często sięga po przygody małej Siri. A co czyta mama ? Obecnie Biografię Marlin Monroe, Wiedźmina ( przeczytałam nowego, chciałam sobie przypomnieć starsze przygody i przepadłam i jeszcze restauracja Babylon -polecam wszystkim fanom programów kulinarnych)


2 komentarze:

  1. Nie znam! Muszę kupić Marcie, też ma podobny charakter ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się nad tą Siri zastanawiałam ostatnio, ale że zakupiłam w tym miesiącu książek na kilogramy to odpuściłam.
    P.S Fajną macie podłogę. ;P

    OdpowiedzUsuń