niedziela, 23 lutego 2014

Zakropkowana

Post nie będzie dotyczył ospy, ani wysypki. Kropki-temat przewodni. Matyldy szafa wzbogaca się w nie w jakimś zastraszającym tempie. Większość wiosennych ubrań mojej córki  jest naznaczona kropkami. Czyżby ogarnął nas kropkowy szał ?! . Moja szafa nie powiększyła się o ani jedną. Szafa siostry Matyldy ( teraz już wiemy na pewno że to będzie dziewczynka) też jeszcze zakropkowana nie jest. Tylko u Matyldy tyle tego, i chyba będzie jeszcze więcej. No może zrobię troszkę miejsca na kwiaty  i paski.  Co do drugiej naszej latorośli. Na razie mieszka sobie w brzuchu. Brzuch jest w 22 tygodniu a w środku mała dziewczynka o imieniu Pola( Ci co lubią nas na facebooku to już wiedzą;)
                                      
                     Matylda ma: płaszcz i szal-sh, legginsy-lidl, opaskę-h&m a butki-zara



8 komentarzy:

  1. Cudowna wiadomość! Gratuluję i życzę pięknej ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak ja mogłam przeoczyć na fb tą wiadomość?
    gratuluje i czekam na zdjęcia brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już 22 tydz! pięknie :) rośnijcie zdrowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!! :)
    i u nas kropki. a co więcej - ja pragmatyczna, nudna i nieróżowa wsadziłam dziecku do wiosennej szafy gwiazdki, róż i kropki właśnie. ehh... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rety jaka piękna dziewczynka! weszłaś do mnie, zostawiłaś komentarz, nie mogłam nie zajrzeć, a tu takie cudo w osobie Twej prywatnej ślicznotki. zostaję na zawsze. dziękuję :* mira z minimaliv :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och i gratuluję dzidziusia o imieniu Pola!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga córeczka! Wspaniale! :-) Do kropek mimo, że dla chłopców, też pomału się przekonuję. Zamówiłam ostatnio od hobi bobi czapę w kropy. Zobaczymy jak się przyjmie:-)

    OdpowiedzUsuń