czwartek, 8 stycznia 2015

W tym nowym

Moje postanowienia noworoczne od lat wielu dotyczyły wyglądu zewnętrznego. Tak, zawsze silnie usiłowałam zacząć, biegać, ćwiczyć itp. W  tym roku pierwszy raz nastąpiła zmiana. Biegać zaczęłam w grudniu. Przyznam się bez bicia że rozkręcam się powoli ale trzy lub cztery razy w tygodniu wychodzę pobiegać. Jest to dla mnie mini ucieczka od świata. W tym roku moje  postanowienie to przeczytać minimum 52 książki.  Tak, takie postanowienie, w ramach akcji ogólnoświatowej. Może to banał ale ja mimo że książki pożerać uwielbiam nigdy nie wiem ile w ciągu roku jestem w stanie ich przeczytać. Teraz to się w końcu okaże. Na razie trzy za mną, jest moc
                                                   
                            Matylda ma:czapkę,spodnie-zara,futrzak mango
                            Pola ma: czapę-hand made wełniana kraina, kurtka-zara, spodnie-SzareLove




3 komentarze:

  1. ale miały dzieciaczki zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia, jakie słodkie maleństwo na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja życzę powodzenia w urzeczywistnieniu Twojego postanowienia! Swoją drogą odkąd urodziłam synka, to jakoś książki odeszły w niepamięć...stoją na półce, niektóre z zakładką w połowie. Chyba wezmę z Ciebie przykład i postanowię sobie chociaż, że w tym roku przeczytam wszystkie, które rozpoczęłam jeszcze w ciąży :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń