niedziela, 18 marca 2012

Biała marynarka


 Ja: zawieszka na ucho- river island, marynarka-sh, bluzka-zara, okulary-h&m, jeansy-h&m, baletki-f&f
Dziś tylko moje zdjęcia, Matylda spędziła dzień z dziadkami w zoo. Ja robiłam metamorfozę dziewczynom, w związku z pracą naszego pogotowia modowego. Jak widać na zdjęciach mam na sobie białą marynarkę, jakoś nigdy nie lubiłam ubrań w białym kolorze.Nie umiałam się do nich przekonać. Do tej marynarki też przekonywałam się długo, ale chyba zacznę w niej chodzić.

11 komentarzy:

  1. nie widać dokładnie, ale wydaje mi się, że bluzeczka jest w moim stylu. ;))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super, że się do niej przekonałaś! Pasuje Ci bardzo :-)
    Ogólnie dobrze Cię widzieć też w jakiś jasnych ubraniach.
    Super zdobycz, ja niestety nie mam szczęścia do sh, albo nie potrafię odpowiednio szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka cudo i bardzo ciekawie ją połączyłaś :) Biel zdecydowane Ci służy i wszystkie wiosenne pastelowe kolory są dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna marynarka!

    fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam białe rzeczy. mogłabym je nosić cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z białym też różnie, dobija mnie jego niepraktyczność. chyba że to tylko kwestia tego, że ja ładuję się zawsze w najbardziej zakurzone miejsca i jem jak ciamajda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też sie podoba...no i do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne, a biel doskonała na wiosnę i lato :)

    Przy okazji zapraszam na konkurs na stronkę, na którą trochę pisze - sosrodzice.pl - do wygrania buty dla dziecka włoskiej marki Naturino. :)

    OdpowiedzUsuń