sobota, 17 marca 2012

M&M

                                Matylda: kurteczka-sh,bluzka-sh,reszta była

                                  Nasz napis na domu, odnosi się też do bloga:)
                                 Ja: pierścionek- pamiątka z Egiptu, gumka-h&m
                                 Ja: kołnierzyk-czereśniowa manufaktura(fb), bluzka-new look,kurtka-sh

Ach dziś w końcu było czuć wiosnę. Matylda biegała cały dzień po dworze, teraz śpi jak suseł. Mnie też ten całodniowy pobyt na dworze wykończył. Mój  dzisiejszy wieczór  to wyjście do galerii handlowej Forum- na bitwę stylów. Byli obecni Robert Kupisz-którego projekty i styl ubóstwiam i Gosia Baczyńska którą bardzo podziwiam. Przed chwilą wróciłam do domu, pełna wrażeń i naładowana pozytywną energią.

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się dżinsowa kurteczka Matyldy. Jest też coś co sama chętnie bym założyła - Twój kołnierzyk! Następnym razem poproszę zbliżenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kołnierzyk z bliska można zobaczyć na facebooku- czereśniowa manufaktura,zapraszam!

      Usuń
  2. piękny maluszek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochana jestem w Twojej bluzce! ;)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj była iście letnia pogoda ;-) Dziś tak samo. Aż szkoda siedzieć w domu, dlatego zaraz przywdziewam swój płaszczyk i śmigam na spacer ;-)
    A Matylda wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękną córcie! świetne wyczucie stylu, bardzo pobobają mi się Wasze stylizacje!
    W jakim wieku jest Matylda? Moja córcia nie lubi sie przebierać a już nie wspomnę o pozowaniu ;) Nawet spiczeczki na włoski nie mogę jej wpiąć na dłużej niż 5sekund ;)
    Super! Dodajemy do ulubionych, jeśli pozwolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że tak!Matylda kończy an początku kwietnia 22 miesiące

      Usuń
  6. Świetna stylizacja. 100% stylu :)

    OdpowiedzUsuń