sobota, 7 kwietnia 2012

Czarno czerwoni

                           Matylda; bluzka-smyk, butki-h&m, leginsy-f&f

                                     Ja; kurtka-sh, sukienka-primark, torebka-primark, baleriny-f&f

Dzisiejsze zdjęcia, robione przed wyjściem na święconkę. Samo wyjście z domu było utrudnione,  nasza buntownicza córka wykrzykiwała- nie idę do kościoła, nie idę na święconkę.Na szczęście interwencja taty pomogła( dlatego, dostał jedno zdjęcie). Matylda na zdjęciach już wielkanocna- w bluzce z króliczkiem. Ja by pasować do święconego koszyczka, założyłam torebkę-koszyczek. A cała nasza trójka w kolorystyce- czerń + czerwień. Wszystko przemyślane:).

9 komentarzy:

  1. No, proszę. Jaka Mati do taty podobna!
    Świetna ta tuniczka z zającem. Szukałam i szukałam czegoś podobnego w wersji chłopięcej i nie udało się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze z zimowej kolekcji ze smyka ale dla chłopca też nie widziałam nic takiego

      Usuń
  2. Radosnych Świąt!
    Rodzinnej atmosfery, pogody ducha i spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt, czerwono-czarni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak minęły święta? Moja mała była bardziej czerwona, ja byłam jak flaga :D ale czerwień u nas też gościła.

    Córcia do taty podobna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj podobna podobna no trudno:) a święta na szczęście się skończyły. siedzenia i odpoczywanie nam nie służy

      Usuń
  5. ależ ona jest podobna do taty !! wykapay tatuś !!

    OdpowiedzUsuń