wtorek, 17 lipca 2012

Neon

Szare bure lato nam nie odpowiada, dlatego wprowadzamy kolory fluo na ubrania. Ja w bluzce o którą mój mąż mówi, że jest odpowiednia do kierowania ruchem, i Matylda w swoim kombinezonie fuksja walczymy z brzydką pogodą. Trudne to kolory do przegryzienia, ale w takie brzydkie dni sprawdzają się świetnie- dodają pozytywnej energii ( przynajmniej nam).
                        Matylda; parka- Kaphall, kombinezon-sh, naszyjnik- hand made, buty-h&m
                        Ja;parka-h&m,spodnie-sh,bluzka-stradivarius,trampki-stradivarius

11 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, rewelacyjny naszyjnik!
    pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
      Za każdym razem jak zerkam na pierwsze zdjęcie w tym Twoim poście - uśmiecham się sama do siebie, bo Mała ma fantastyczną minę!
      pozdrawiam i zapraszam częściej
      G.

      Usuń
  2. mnie tez zdecydowanie poprawiaja humor w te deszczowe dni!

    OdpowiedzUsuń
  3. fluo jest teraz super modny!

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie jaskrawej zieleni z czarnym jest bardzo modne:) fajnie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w naszyjniku Matyldy!

    OdpowiedzUsuń
  6. kombinezon Matyldy cudny; uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj nie lubię neonów, ale w roli przełamywania szaro-burych i czarnych stylizacji wypada świetnie.

    OdpowiedzUsuń